فتح‌الله‌زاده:باهيئت مديره همدل وهم‌قسم شديم
علي فتح‌الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال که روز شنبه گذشته تصميم گرفت از مديرعاملي اين باشگاه کناره‌گيري کند در جلسه عصر امروز هيئت مديره اين باشگاه شرکت کرد و پس از برطرف شدن سوتفاهمات در سمت                خودابقاشد و به کار خود ادامه خواهد داد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اين اتفاق گفت: عصر امروز به همراه دوستان در جلسه‌اي مهم شرکت کرديم که در اين نشست ساير اعضاي هيئت مديره همدل و هم‌قسم شديم تا براي موفقيت استقلال تلاش کنيم و من نيز تصميم گرفتم بازهم در کنار هواداران استقلال براي موفقيت اين تيم به کارم ادامه دهم.

 

وي افزود: امير قلعه‌نويي نيز در اين جلسه حضور داشت و به جمع‌بندي‌هاي خوبي رسيديم و نقطه‌نظرات خود را گرفتيم و قرار شد از امشب با قدرت و جديت نسبت به گذشته به کارم ادامه دهم و براي بستن يک تيم خوب در حد نام استقلال و هوادارانش تلاش کنم.

 

فتح الله زاده گفت: هواداران استقلال نگران نباشند و من از امشب با بازيکناني که مدنظر کادر فني‌ است وارد مذاکره مي‌شوم و نويد اين را مي‌دهم که بازيکنان بزرگ و خوبي را براي استقلال در فصل جديد به خدمت بگيريم.

 

نشست اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در حالي برگزار شد که تاکنون اين تيم با ميثم بائو و هاشم بيگ‌زاده براي فصل جديد به توافق رسيده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, | 19:49 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |